مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:152024-01-18سياسي

حماسه ای به وسعت گفتمان مقاومت 


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور، آگاه کردن مردم از قضایای داخلی و جهانی، توطئه ها و نقشه های دشمن و نیازها و واقعیات جامعه را جزو الزامات محتوایی خطبه ها برشمردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یادداشتی نوشت: معظم له درخصوص وقایع جاری در منطقه تاکید فرمودند: امروز دست خدا در مسأله بین المللی غزه قابل مشاهده و نمایان است.

مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت تأثیر مبارزات خود قرار دهند و امروز دنیا به این مردم و مبارزان و گروه مقاومت آنها به چشم قهرمان نگاه می کند.

در تشریح و تبیین فرمایشات اخیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، نکاتی وجود دارد که لازم است مورد توجه و تبیین قرار گیرد: نخستین مسأله، مربوط به بین المللی بودن مسأله غزه است.

اساسا در نگاه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی، مسأله آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فراتر از یک دغدغه جغرافیایی یا منطقه ای محسوب می شود.

یکی از توطئه های اصلی تبلیغاتی دشمنان اسلام از سال 1948میلادی(زمان تاسیس رژیم نامشروع صهیونیستی) تاکنون، تقلیل صورت مسأله فلسطین با اتکا به مؤلفه های محدودکننده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ای به وسعت گفتمان مقاومت 

حماسه ای به وسعت گفتمان مقاومت